O Concello da Baña recibiu da Deputación da Coruña un total de 67.840 no marco do programa de financiamento dos servizos comunitarios municipais do ano 2023.

A maior partida desta subvención, cun total de 27.840 euros, dedicouse ao pagamento dos salarios do persoal auxiliar SAF en libre concorrencia, que desenvolveu 2.320 horas de traballo. Así mesmo, destináronse 18.000 euros ao persoal administrativo dos grupos C1 ou C2 e outros 22.000 euros ao persoal técnico do grupo A2.

Os termos da concesión definitiva da subvención publicáronse no BOP o 9 de maio e poden consultarse no arquivo adxunto. 

24 de xaneiro
 
O Concello da Baña procede á realización do trámite de audiencia no procedemento de modificación de regulamento de réxime interno do Punto de Atención á Infancia (P.A.I.).
 

Unha vez publicando o texto da ordenanza, outórgase un prazo de achegas por parte da cidadanía de 7 días naturais que remata o mércores día 31 de xaneiro ás 12.00 horas.

Ditas achegas poderán realizaranse picando nesta ligazón ao formulario de achega de documentación complementaria co seguinte código de expediente: 2024/G014/000001

No documento adxunto poderá descargarse o decreto municipal previo ao trámite de audiencia no procedemento de participación pública previa á aprobación da ordenanza reguladora do PAI. 
 
 
11 de xaneiro
 
O Concello da Baña aprobará a modificación da ordenanza reguladora do Punto de Atención á Infancia Concello de A Baña.
 
O equipo de goberno quere coñecer á opinión da veciñanza, polo que pon en marcha unha consulta pública a través da web do Concello na que se recabará a opinión dos cidadáns e das organizacións e asociacións máis representativas que poderían verse afectadas.
 
A través da nova normativa búscase acometer a regulación do Punto de Atención á Infancia en aspectos como o funcionamento, os servizos, o sistemas de admisión e as normas.
Os obxectivos desta iniciativa regulatoria son ofrecer un servizo social e educativo, proporcionando as crianzas unha educación acorde coas súas necesidades, valéndose das técnicas pedagóxicas máis idoneas e enmarcando a educación no ámbito cultural do que a crianza forma parte.
 
Os cidadáns, organizacións e asociacións que o consideren oportuno poden facer chegar as súas opinións por escrito, as cales se poderán presentar telemáticamente no Rexistro do Concello ou a través dos medios previstos na LPACAP. As aportacións realizaranse picando nesta ligazón ao formulario de achega de documentación complementaria co seguinte código de expediente: 2024/G014/000001
 
O prazo finaliza o 18 de xaneiro ás 23.59 horas.
 
No documento adxunto poderá descargarse o anuncio municipal do procedemento de participación pública previa á aprobación da ordenanza reguladora do PAI.
 

O Imserso informa de que dende o luns 6 de novembro, ata o final da tempada 2023-2024, permanecerá aberto un novo prazo para participar no Programa de Turismo para persoas maiores, co obxectivo de proporcionarlles estancias en zonas de costa e turismo de interior que contribúan a mellorar a súa calidade de vida, a súa saúde e á prevención da dependencia.

Todas as persoas interesadas en poder gozar das viaxes que non estean dadas de alta e que cumpran cos requisitos legais de participación, deberán cubrir a solicitude e presentala por calquera dos medios previstos na Orde SCB/926/2018, do 10 de setembro, pola que se regula o Programa de Turismo do Imserso:

  • De forma telemática a través da Sede electrónica do Imserso. Este procedemento non require autenticación electrónica (Cl@ve, certificado electrónico ou DNI electrónico) por parte da persoa interesada.
  • Descargando o formulario de solicitude de participación no Programa de Turismo para a tempada 2023-2024. Unha vez cuberto deberá remitilo por algún dos seguintes medios:
    • A través dos rexistros electrónicos e oficinas relacionados no artigo 7 da Orde SCB/926/2018, do 10 de setembro, pola que se regula o programa de Turismo do Imserso.
    • En sobre franqueado, non por correo certificado, á dirección: Programa de Turismo do Imserso, apartado de correos 10.140, 28080 Madrid.

A presentación da solicitude é indispensable para que o Imserso, tras efectuar as comprobacións oportunas, poida ditar a Resolución que acredita a condición de persoa beneficiaria do Programa de Turismo, que recibirá o solicitante no seu domicilio ou poderá descargala na súa Dirección Electrónica Habilitada Única; desta forma, o titular da acreditación, poderá reservar e comprar as prazas dispoñibles.

O Concello da Baña publica a listaxe definitiva de persoas admitidas no BrincaNadal 2023, que pode consultarse no documento adxunto ou premendo neste enlace

As familias admitidas deberán efectuar o pagamento na conta de Santander-Banco Pastor ES26 0238 8191 8806 6000 1061 e facerlle chegar o xustificante ao departamento de Cultura nas oficinas do Concello ou a través do email: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

Os prezos, recollidos no cartel do anuncio, son de 25€ para menores censados no municipio e de 50€ para os non censados. De haberen máis participantes da mesma familia, os prezos redúcense a 20€ para o segundo participante e a 15€ para o terceiro, no caso dos censados na Baña; e a 40€ ou 25€ para o segundo e terceiro participante non censados.

 

20231219 Brincanadal admitidos

11 de xaneiro de 2024

Faise público o procedemento de participación pública previa á aprobación da modificación da Ordenanza Reguladora do Punto de Atención á Infancia do Concello da Baña.

O prazo finaliza o 18 de xaneiro ás 23.59 horas.

No documento adxunto poderá descargarse o anuncio municipal.
 
 

7 de xuño de 2023

Faise pública a listaxe definitiva con corrección de erros das solicitudes admitidas no Punto de Atención á Infancia (PAI) da Baña para o vindeiro curso así como a baremación e o anuncio da apertura do prazo de matrícula.

A listaxe definitiva pódese consultar en documento adxunto.

 

18 de maio de 2023

Faise pública a resolución da alcaldía coa listaxe definitiva de solicitude admitidas no Punto de Atención á Infancia (PAI) da Baña para o vindeiro curso.

Así mesmo, infórmase de que o prazo para formalizar a matrícula estará aberto dende o 18 ata o 31 de maio, e deberá facerse cubrindo o formulario de solicitude e formularios anexos que se poden descargar nos arquivos adxuntos.

Nos documentos adxuntos figuran os formularios requeridos para formalizar a matrícula, así como a resolución da alcaldía.

 

27 de abril de 2023

Faise pública a resolución da alcaldía coa listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas e baremación das peticións de praza para o curso 2023-2024 no Punto de Atención á Infancia (PAI) da Baña. 

Ábrese agora un periodo de dez (10) días hábiles, entre o 27 de abril e o 11 de maio, para a presentación de reclamacións. A listaxe definitiva de admisións darase a coñecer o 16 de maio e o prazo para formalizar a matrícula estará aberto do 18 ao 31 de maio. 

A listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluídas pódese consultar no arquivo adxunto e neste enlace