O Concello da Baña e o GDR Asociación Terras de Compostela organizan o vindeiro xoves, 4 de xuño, un taller sobre medidas hixiénico sanitarias fronte ao covid-19 dirixido ao sector turístico.

O curso desenvolverase na aula de formación das Escolas Vella, en San Vicenzo, de 10.00 a 12.30 horas, e emitirase un certificado de asistencia.

Só están dispoñibles 20 prazas, e os interesados deberán inscribirse nos teléfonos do Concello da Baña 981 886 777 ou 682 859 367 ou a través do enderezo electrónico da Asociación Terras de Compostela, Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

O curso está organizado polo Concello e o GDR Terras de Compostela, en colaboración con Agader, Ministerio de Agricultura, Pesca y Alimentación, a Consellería do Medio Rural e o plan Feader da Unión Europea.

Folleto A BANA webFolleto A BANA web