• Convidan á veciñanza e ao tecido social, económico e asociativo do municipio a participar na reunión do 17 de novembro para debater e propoñer actuacións //

• O obxectivo da estratexia ‘Aquí vives, ti decides’ é dar respostas ás necesidades do territorio e impulsar o potencial local //

20221111 Proceso Participativo TdC ABana Pgina 1O Concello da Baña xunto co Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Terras de Compostela están a traballar na elaboración da Estratexia de Desenvolvemento Local  Participativo Leader para o período 2023-2017. O obxecto desta estratexia, que se presenta baixo o lema Aquí vives, ti decides, é o de dar resposta ás necesidades do territorio e impulsar o potencial local. Para elo, están deseñando un proceso participativo aberto a todas as institucións, axentes económicos e sociais, tecido asociativo e veciñanza dos nove municipios que conforman o GDR Terras de Compostela (A Baña, Ames, Boqueixón, Brión, Negreira, Santa Comba, Santiago, Val do Dubra e Vedra) que estean interesados en propoñer actuacións e debater en torno á futura Estratexia de Desenvolvemento Local.

Neste senso, o Concello da Baña e o GDR Terras de Compostela convidan a toda a veciñanza, asociacións e empresas que o desexen a asistir á reunión prevista para o xoves, 17 de novembro e participar no proceso de planificación da estratexia. A reunión terá lugar na Casa da Cultura da Baña ás 19.30 horas.

Todas aquelas persoas ou colectivos que non poidan asistir de xeito presencial, pero que queiran colaborar, poderán facelo cubrindo a enquisa que atoparás nesta ligazón aportando as súa opinión ou formulando as súas inquedanzas.

Para máis información, as persoas interesadas poden chamar aos teléfonos da Axencia do Desenvolvemento Local do Concello da Baña  981 886 501 ou 682 859 367