• Técnicos municipais e da Asesoría Xurídica municipal informarán aos propietarios sobre os seus dereitos e como presentar alegacións //
  • O Concello publica un bando no que anuncia tamén que poñerá un modelo de alegacións a disposición das persoas afectadas //

O Concello da Baña informa á veciñanza de que levará a cabo charlas informativas sobre o parque eólico do Barrosino o luns 10 de outubro e o martes 18 nos locais sociais de Marcelle (día 10) e do Barro (día 18). Ademais, poñerá a disposición das persoas afectadas un modelo de alegacións para que poidan presentalas de estaren interesadas.

Nun bando asinado polo alcalde, Andrés García Cardeso, o Concello reacciona a publicación no DOG do acordo da Xefatura Territorial da Coruña, datado o 29 de agosto, para someter a exposición a solicitude de declaración de utilidade pública do proxecto eólico de Barrosino, coa conseguinte necesidade de urxente ocupación e expropiación dos terreos afectados.

Técnicos municipais e da Asesoría Xurídica do Concello estarán a disposición da veciñanza na parroquia de Marcelle, o 10 de outubro, e do Barro, o 18 de outubro, para explicar o proxecto, os dereitos dos propietarios e como presentar alegacións.

O bando pódese consultar no documento adxunto.

Attachments:
Download this file (20220929_BANDO BARROSINO ASINADO.pdf)20220929_BANDO BARROSINO ASINADO.pdf[ ]63 kB