20211101 Magosto Bana1

O Concello da Baña puxo a disposición da veciñanza máis de 50 quilos de castañas para gozar un concurrido magosto no que rapazada e maiores puideron gozar este sábdo en San Vicenzo, nunha tarde amenizada polos gaiteiros da Escola de Música Tradicional da Baña e polo espectáculo Consertasso na horta, co que Brais das Hortas involucrou a un público que encheu o auditorio da Escola Municipal de Música.

20211101 Magosto Bana1

Ademáis de música e castañas, a rapazada puido gozar co taller de debuxo e maquillaxe, e houbo tamén candidatos para participar no pousadoiro e facerse fotos desfrazados para celebrar o Samaín.

A festa tamén se sumou o programa de TVG Sabadeando, que fixo varias conexións en directo. Como asegurou Emilio Lois en directo, un magosto sen música tradicional non é magosto. O programa pódese ver neste enlace, coa primeira conexión en directo no minuto 6:27, e outra posterior, das seis que se fixeron en total, no minuto 45:50.

20211101 Magosto Bana9

Deste xeito, o Concello da Baña recuperou a celebración tradicional do magosto, despois do parón motivado pola covid-19. Dende a Concellería de Cultura fan un agradecemento especial a Emilio Lois e a Escola de Música Tradicional da Baña, á Asociación Alborada, á Asociación A Baña Emprende, e ás voluntarias e voluntarios e ao persoal municipal que colaboraron na organización da festa.

Máis fotos na páxina oficial de Facebook do Concello da Baña (preme aquí)

20211101 Magosto Bana9