20181027 Samain Pedro Bugarin webO mago Pedro Bugarín levará esta martes ata A Baña o seu espectáculo ‘Mundo Máxico 3.0’, co que pretende facer gozar a grandes e pequenos, sexa cal sexa a súa idade. Será a forma de celebrar o Samaín no centro social e da terceira idade da Baña a partir das 17.00 horas do día 30. E ao rematar, sobre as seis da t arde, todos os asistentes poderán degustar as tradicionais chulas de crema.

‘Mundo Máxico 3.0’ é un espectáculo versátil en clave de humor, na que a maxia xoga un papel moi importante, pero mesturada coas novas tecnoloxías. Pedro Bugarín mestura o máis místico da literatura clásica e o máis moderno das tecnoloxías nun espectáculo interactivo no que se require, en moitas ocasión, a participación do público.

Esta actividade enmárcase no programa Ler conta Moito da Xunta de Galicia.