Manuel Iglesias Turnes, autor do libro, guiou os asistentes e explicoulles algúns dos lugares da parroquia de Cabanas e das anécdotas que saen no libro

Ruta rapazas Xan 1

Sendeirismo e literatura volveron darse cita esta mañá na Baña. Preto de medio cento de persoas desprazáronse ata a parroquia de Cabanas para coñecer algúns dos lugares e anécdotas que aparecen no libro ‘As rapazas de Xan’. E foi o propio autor do libro, Manuel Iglesias Turnes, quen lles explicou en que se inspirou e que o motivou a escribir este libro.

No ano 2020 o Concello da Baña sinalizou esta ruta de sendeirismo, de 7,5 quilómetros, que percorre os principais lugares que Manuel Iglesias Turnes recolleu no seu libro ‘As rapazas de Xan’. Esta ruta literaria que hoxe percorreron 45 persoas, figura nun documental editado polo Concello da Baña o pasado ano para conmemorar o Día das Letras Galegas.

Ruta rapazas Xan 2

Hoxe, Manuel Iglesias Turnes explicoulles ás persoas asistentes algúns dos lugares de Cabanas onde vivían as personaxes que recolle no seu libro editado por Xerais Narrativa en 2012. As 45 persoas asistentes á camiñada puideron volver vivir a historia de amor entre Manuel e Carmela que o autor do libro sitúa durante os tempos da posguerra en Cabanelas (Cabanas), entre malla e malla.

Ruta rapazas Xan 3