20230122 Carreira San Vicenzo

O Concello da Baña, a través da Concellaría  de Promoción da Vida Activa e Deporte, organiza o 22 de xaneiro, coincidindo con día de San Vivenzo, patrón da Baña, a I Carreira de San Vicenzo. A proba deportiva, de catro quilómetros e de carácter non competitivo, vén a substituír a San Silvestre 2022 que ía celebrarse o pasado 31 de decembro e que tivo que ser suspendida polo mal tempo.

A I Carreira de San Vicenzo terá como padriño ao karateka Nicolás Carnota, segundo avanzou o concelleiro de Promoción da Vida Activa e Deporte, César Ramos.

A proba deportiva saíra dende a praza do Concello, ás 12.30 horas. Haberá medallas para todos os participantes e, ao rematar a carreira, haberá sesión vermú a cargo do Dúo Rosán.

As persoas que desexen participar poderán formalizar a súa inscrición, de xeito totalmente gratuíto, ata o venres, día 20 de xaneiro, ás 14.00 horas. Para poder anotarse abonda con mandar un correo a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou un watsapp ao número de  teléfono 669 368 413, especificando o nome e apelidos da persoa que participa, o seu DNI e a idade (en caso de menores). Os menores de 12 anos deberán correr na compaña dunha persoa adulta.