• Este contrato, que suporá un investimento autonómico de máis de 18.000 euros, conta cun prazo de execución de 8 meses
  • Na actuación tamén deberán resolverse os problemas de drenaxe e saneamento que se están producindo nese tramo

A Xunta adxudicou a redacción do proxecto de mellora da accesibilidade e seguridade peonil na estrada AC-444, no concello da Baña.

O contrato, adxudicado á empresa In-Cubed por un importe de máis de 18.000 euros, conta cun prazo de execución de 8 meses.

Trátase de definir as obras necesarias a ambas as marxes da AC-444, na zona do Seilán, co obxecto de conseguir unha mellora da accesibilidade peonil, ante a descontinuidade actual dos espazos reservados para o tránsito peonil no treito situado entre os puntos quilométricos 0+570 e 1+450.

Na actuación proxectada incluirase o desenvolvemento dun itinerario peonil continuo, renovando as beirarrúas ou executando novos treitos.

Na actuación tamén deberán resolverse os problemas de drenaxe e saneamento que se están producindo nese tramo.

O alcalde da Baña considera esta obra "unha acción prioritaria, e así llo trasladamos á Xunta en varias ocasións. Necesitamos mellorar a seguridade peonil nesta zona. Actualmente, as beiravías están moi deterioradas e requiren constantes reparacións nunha zona moi transitada polos peóns. Unha vez se execute esta obra, a situación mellorará considerablemente".