• O Conselleiro visitou hoxe o centro escolar onde explicou ás actuacións á comunidade educativa //

• O alcalde da Baña, Andrés García Cardeso, destaca a nova e subliña que “a obra é unha realidade, a pesar de que algúns pensaban que vendíamos fume” //

• Acometeranse traballos nas cubertas e fachadas para mellorar a impermeabilización, na carpintería exterior e renovaranse 121 ventás e 300 luminarias, entre outras actuacións //

• A previsión é adxudicar as obras en tres meses, para telas rematadas cara o inicio do vindeiro curso escolar //

20230110 Conselleiro Educacion visita Banha anuncia obras CPI san vicente 4

A Xunta vén de sacar hoxe a licitación as obras de rehabilitación integral do Colexio Público Integrado de San Vicente da Baña. Así o anunciou o conselleiro de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, Román Rodríguez, na visita que cursou esta mañá, acompañado polo alcalde da Baña, Andrés García Cardeso, ao centro educativo onde tivo lugar a presentación do proxecto. As obras, que teñen como obxectivo fundamental, mellorar a eficiencia enerxética do edificio escolar, están presupostadas en 1.161.179,44 euros. Ademais da directiva do centro escolar, tamén estiveron presentes o delegado territorial da Xunta na Coruña, Gonzalo Trenor, o tenente de alcalde da Baña, César Ramos, e o xefe territorial de Educación, Indalecio Cabana, entre outros.

Para o alcalde da Baña, o anuncio de Educación “é unha moi boa nova; os nenos e as nenas da Baña terán unhas infraestruturas educativas en condicións”, dixo o mandatario. Andrés García Cardeso tamén quixo remarcar que “a rehabilitación integral do CPI de San Vicente da Baña é unha realidade,  en contra da opinión do que algúns pensaban de que este goberno municipal vendía fume”.

A previsión inicial é adxudicar as obras en tres meses e iniciar os traballos o antes posible, tendo en conta que o groso das actuacións están previstas durante o verán,  “de tal xeito que poidan estar finalizadas entre setembro ou outubro”, indicou o alcalde.

20230110 Conselleiro Educacion visita Banha anuncia obras CPI san vicente 8

Segundo explicou Román Rodríguez, entre as actuacións previstas inclúense traballos nas cubertas e fachadas para mellorar a impermeabilización da estrutura e tarefas de carpintería exterior. Tamén se actuará nos acabados interiores e nas instalacións (aseos, instalación eléctrica e iluminación) e renovaranse un total de 121 ventás e 300 luminarias.

“Queremos renovar e acondicionar o colexio adaptándonos ás novas necesidades do alumnado e profesorado e seguindo as pautas do Plan de Nova Arquitectura Pedagóxica que, cun investimento de 191 millóns, estamos facendo máis confortable e sustentables os centros escolares galegos”, remarcou o conselleiro de Educación.

20230110 Conselleiro Educacion visita Banha anuncia obras CPI san vicente 9

Cómpre subliñar que a rehabilitación integral do CPI de San Vicente da Baña súmase ás actuacións efectuadas pola da Xunta neste centro escolar nos últimos anos e nos que, segundo explicou o titular de Educacións, contribuíu a solucionar problemas ocasionados na cuberta, o acondicionamento do aseo para o alumnado con necesidades especiais e os arranxos na zona escolar, entre outros.

Tras explicar os pormenores das obras previstas, o conselleiro, acompañado polo alcalde e demais autoridades visitaron un par de aulas do centro, onde interactuaron co alumnado.

20230110 Conselleiro Educacion visita Banha anuncia obras CPI san vicente 10