20230122 Carreira San Vicenzo

O Concello da Baña, a través da Concellaría  de Promoción da Vida Activa e Deporte, organiza o 22 de xaneiro, coincidindo con día de San Vivenzo, patrón da Baña, a I Carreira de San Vicenzo. A proba deportiva, de catro quilómetros e de carácter non competitivo, vén a substituír a San Silvestre 2022 que ía celebrarse o pasado 31 de decembro e que tivo que ser suspendida polo mal tempo.

A I Carreira de San Vicenzo terá como padriño ao karateka Nicolás Carnota, segundo avanzou o concelleiro de Promoción da Vida Activa e Deporte, César Ramos.

A proba deportiva saíra dende a praza do Concello, ás 12.30 horas. Haberá medallas para todos os participantes e, ao rematar a carreira, haberá sesión vermú a cargo do Dúo Rosán.

As persoas que desexen participar poderán formalizar a súa inscrición, de xeito totalmente gratuíto, ata o venres, día 20 de xaneiro, ás 14.00 horas. Para poder anotarse abonda con mandar un correo a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. ou un watsapp ao número de  teléfono 669 368 413, especificando o nome e apelidos da persoa que participa, o seu DNI e a idade (en caso de menores). Os menores de 12 anos deberán correr na compaña dunha persoa adulta.