• Melchor, Gaspar e Baltasar escoitaron as peticións das nenas e dos nenos no polideportivo municipal //

20230105 reis magos banha corporacion

As Súas Maxestades os Reis Magos de Oriente chegaron puntuais a súa cita coas crianzas da Baña, sementando ao seu paso ilusión e maxia. Nenas e nenos, cos nervios a flor de pel, ledos e expectantes, esperaban ansiosos no polideportivo municipal ao séquito real.

20230105 reis magos banha espectaculo circando 1

Para facer a espera un pouco máis amena, o Concello programou o espectáculo Circando; unha proposta de circo de rúa que fixo gozar ao público de todas as idades e na que o fío condutor non foi outro que a maxia e a ilusión propias dunha xornada tamén máxica.

20230105 reis magos banha espectaculo circando

Os Reis Magos cumpriron co programa previsto. A súa aparición, apenas pasadas as 17.30 horas, veu precedida de aplausos e gritos de xúbilo. Antes de recibir as peticións dos nenos e das nenas, as súas confidencias e os desexos de última hora, o alcalde, Andrés García Cardeso, acompañado por membros da Corporación Municipal, recibiu a Melchor, Gaspar e Baltasar. García Cardeso agradeceu ás Súas Maxestades que fixeran un oco na súa apertada axenda nunha xornada tan intensa como a de hoxe para vir á Baña.

20230105 reis magos banha recepcion ninhos 2

Cada unha das nenas e cada un dos nenos presentes tivo a oportunidade de falar co seu rei mago favorito, tomar unha fotografía e recibir, como anticipo da noite máis máxica do ano, un agasallo. E tamén, degustar un chocolate ben quentiño para amornar os nervios e recuperar forzas.

20230105 reis magos banha ambiente