• Oferta este curso dez instrumentos: percusión, saxofón, frauta, clarinete, tuba, trombón, bombardino, piano, guitarra e acordéon

• O vindeiro venres, día 9, desenvolverase unha reunión informativa no polideportivo de san Vicenzo

escuela musica

A Escola Municipal de Música da Baña abre o prazo de inscrición para o curso 2020/2021, que dará comezo o vindeiro martes 13 de outubro. As clases están dirixidas tanto a nenos, a partir de 3 anos, como a adultos e as inscricións poderán facerse na propia Escola de Música ou no Concello da Baña.

As especialidades que poden cursarse son percusión, saxofón, frauta traveseira, clarinete, trompeta, tuba, trombón, bombardino, piano, guitarra e acordéon. Por cada instrumento pagarase unha mensualidade de vinte euros, cun desconto da metade do importe para o segundo e seguintes membros da mesma unidade familiar. En todos os casos, estarán incluídas as clases de solfexo polo mesmo prezo.

De cara ao comezo do curso, o vindeiro venres 9 de outubro desenvolverase unha reunión informativa no polideportivo municipal de san Vicenzo. A cita será ás 20:30 horas e están convidadas a asistir todas as familias interesadas en coñecer cales serán as novidades desta temporada. Ademais, Martín atenderá consultas ou dúbidas no número de teléfono 687 133 497.

Por causa da covid-19, temos que lembrar que á xuntanza do venres só pode acudir unha persoa por unidade familiar e que non se admitirán menores. O uso da máscara será obrigatorio.

Podes atopar os documentos para formalizar a inscrición nos arquivos que achegamos.

Attachments:
Download this file (2020_ADULTO_Inscricion_Escola_Musica_2020.pdf)Inscricion_adulto_escola_musica[Inscricion_adulto_escola_musica]90 kB
Download this file (2020_INFANTIL_Inscricion_Escola_Musica_2020.pdf)Inscricion_infantil_escola_musica[Inscricion_infantil_escola_musica]149 kB
Download this file (Declaracion_responsable.pdf)Declaración responsable[Declaración responsable]162 kB
Download this file (Orde_domiciliacion_Escola_Musica_2020.pdf)domiciliacion_escola_musica[domiciliacion_escola_musica]457 kB