• Poderán participar todas as persoas maiores de 14 anos e contará con oito categorías diferentes //

• A inscrición, aberta ata o 18 de xullo, farase por parellas e terá un custo de 5 euros para as dúas persoas integrantes //

• As quince primeiras inscricións serán premiadas con un agasallo especial, que se sumará ao obsequio de benvida a todos os participantes //

As pistas do pavillón de Lañas serán o escenario do I Torneo de Pádel Concello da Baña, que se xogará na fin de semana do 20 ao 23 de xullo. Poderán participar neste torneo todas as persoas maiores de 14 anos que así o desexen apuntándose por parellas ata o martes 18 de xullo. O custo xeral da inscrición é de 5 euros por parella, pero no caso de que unha parella participe en dúas categorías diferentes ou unha mesma persoa xogue en dúas parellas distintas o prezo será de 8 euros polas dúas inscricións.

O primeiro Torneo de Pádel da Baña contará cun total de oito categorías (iniciación masculina e feminina; 2ª masculina, feminina e mixta; e 3ª masculina, feminina e mixta), precisándose en cada unha un mínimo de oito parellas inscritas. Levarán premio, consistente en trofeo máis material deportivo, as persoas finalistas de cada categoría.

Todas as persoas participantes recibirán obsequios de benvida. As quince primeiras parellas inscritas levarán, ademais, uns agasallos especiais. A inscrición, aberta ata o martes 18 de xullo ás 23.59 horas, poderá facerse nos teléfonos 633 499 635 (Dani) e 669 368 413 (departamento de Deportes do Concello da Baña).

A organización publicará os cadros de xogo e os horarios na web municipal e nas oficinas do Concello o mércores 19 de xullo. No caso de que algunha parella non poida xogar na hora asignada, deberá dalo a coñecer para que se poidan facer as correspondentes modificacións sempre que sexa posible. As bases de participación poden consultarse nesta ligazón.

Attachments:
Download this file (NORMATIVA_PADEL_A_BANA.pdf)Normativa_torneo_Padel_Baña[ ]105 kB