• O Concello repartiu entre a veciñanza 70 quilos de castañas asadas \\

• ‘Espantamendos’, de Fantoches Baj, abriu a festa escenificando un conxunto de contos e cancións para enfrontarse aos medos ancestrais \\

20221029 magosto 2

As Escolas Vellas foron este ano o escenario escollido polo Concello da Baña para celebrar o Samaín e o tradicional magosto. A celebración tivo lugar este sábado á tardiña e combinou a degustación de castañas con actividades lúdico-culturais aptas para todos os públicos. Ignacio Vilariño, de Fantoches Baj, foi o encargado de abrir a festa e de poñer en situación ao público, sobre todo ao infantil, co seu espectáculo de narración oral Espantamedos, no que propuxo unha serie de contos e de cancións para enfrontarnos aos medos ancestrais e fixo partícipe ao público, que non dubidou en acompañalo con algunha das letras e con palmas.

20221029 magosto 1

Tras esta actuación a veciñanza gozou do popular magosto, no que se asaron 70 quilos de castañas. A degustación estivo amenizada polo grupo Axio Mouro, de Santa Comba. O Concello tamén repartiu entre as crianzas lambetadas e doces.

Moitos dos nenos e das nenas que asistiron á  festa do Samaín viñeron caracterizados. Así, polas Escolas Vellas pulularon bruxas, demos e algún que outro esqueleto.

Na celebración do Samaín estiveron presentes o alcalde da Baña, Andrés García Cardeso; o tenente de alcalde; César Ramos e a concelleira de Cultura, Lorena Trillo.

20221029 magosto 3