A partir do 1 de xullo ata mediados de setembro a PISCINA MUNICIPAL DA BAÑA abrirá as súas instalacións para que poidamos gozar dun verán moito máis divertido e fresco.

Coincidindo con esta apertura, darán comezo os cursos de natación para nenos e nenas a partir de 4 anos, en horario de 11.00 a 14.00h de luns a xoves.
Para facilitar a conciliación da vida familiar e laboral durante o verán, aqueles nenos e nenas que participan nos cursiños de natación terán dereito ao CAMPAMENTO LÚDICO - DEPORTIVO de luns a venres, en horario de 9.00h a 14.00h, con flexibilidade para a recollida dos/as menores.

Durante o mes de agosto, na área recreativa Agra de Chans realizaremos o CAMPAMENTO URBANO 2016 dirixido a menores de 3 a 12 anos (incluídos) de luns a venres, en horario de 9.00 a 14.00h.

O prezo dos campamentos por mes é de 30€.

Para inscribirse deberán entregar a solicitude, xunto cunha copia do DNI do/a menor na Concellería de Cultura (planta alta do Concello da Baña).

Terán prioridade para participar as persoas empadroadas no Concello da Baña.

Máis información nos teléfonos 981 886 501