Benquerido/a usuario/a, pai/nai, titor/a de usuario/a das actividades do Concello da Baña,

Infórmoos/as de que, poden proceder á realización da xestión para opagamento das actividades Escolas Deportivas do curso 2015-16, que a partir de agora se efectuará mediante domiciliación bancaria.

Para realizar este trámite deberá cumprimentar o documento de orden de domiciliación de recibos anexo a esta carta e presentalo naConcellaría de Cultura do Concello da Baña.

Para máis información ou dúbidas, poden contactar connosco naConcellaría de Cultura do Concello da Baña, nos teléfonos 981 886 501 ou607 577 419 ou por correo electrónico a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo..

Reciban un cordial saúdo,

José Andrés García Cardeso