• Poderán participar as persoas maiores de 55 anos que estean empadroadas no Concello da Baña

20180304 Festa Maiores 2018

O Concello da Baña organiza o vindeiro 3 de agosto a XXVI Festa dos Maiores, á que poderán asistir os veciños e veciñas maiores de 55 anos que estean empadroadas no municipio. Celebrarase na área recreativa Agra de Chans.

As persoas que desexen asistir deberán retirar a invitación antes do 26 de xullo no departamento de Servizos Sociais, invitación que deberán presentar o día da festa xunto co DNI. O Concello tamén pon a disposición dos interesados un servizo de autobús para desprazarse. Os que desen utilizado deberán comunicalo no momento de retirar a invitación.

Para aclarar calquera dúbida o ter máis información poden chamar ao teléfono do concello: 981 886 501