A Deputación da Coruña financiou durante o ano 2020 ao departamento de Servizos Sociais da Baña cunha achega de 56.368, que se enmarca dentro do programa de financiamento dos servizos sociais comunitarios municipais do organismo provincial.

Con esta achega da Deputación da Coruña, o Concello da Baña puido facer fronte, entre outras partidas de Servizos Sociais, ás horas de axuda a domicilio de libre concorrencia.

BRINCANadal 2020

O Concello da Baña abre a inscrición para que todas as familias con crianzas menores de 12 anos poidan inscribir aos nenos e nenas no programa BrincaNadal 2020.

O obxectivo deste programa e facilitar a conciliación familiar e laboral durante as vacacións de Nadal do alumnado menor de 12 anos. O prazo para formalizar a inscrición remata o mércores, 16 de decembro.

Se hai un mínimo de cinco inscricións confirmadas, esta actividade desenvolverase durante os días 28, 29, 30 e 31 de decembro, así como 4, 5 e 7 de xaneiro. O horario do BrincaNadal 2020 será de 09.00 a 14.00 horas.

As persoas interesadas poden cubrir o formulario de inscrición que se atopa nos arquivos adxuntos, en formato Word e PDF

O Concello da Baña remitiulle hoxe senllos escritos a Felipe Calle, director de Atención Primaria de Santiago; e a Eloína Núñez, xerente da área sanitaria de Santiago, para solicitar o reforzamento do cadro de persoal do centro de saúde do municipio e máis da atención teléfonica.

En dous documentos, asinados polo alcalde, José Antonio Pereira, o Concello informa aos responsables do Sergas en Santiago do colapso que está sufrindo estes días o centro de saúde da Baña por causa de chamadas vencelladas á incidencia da covid-19 e o cumprimento da corentena por parte dalgún dos membros do persoal sanitario.

Estas circunstancias, subliña o alcalde, provocan que os sanitarios que están traballando “non sexan quen de atender a todos os doentes que necesitan citas ou consultas”. Por iso, e facéndose eco do malestar e os prexuízos que a situación lle está ocasionando á veciñanza, reclama máis recursos de persoal que permitan atender os servizos presencial e telefónico do centro de saúde da Baña.

O Concello da Baña elaborou unha enquisa para coñecer o interese real das familias en que se poña en marcha un campamento para as crianzas durante as vacacións escolares do Nadal, coa fin de ofertar unha proposta de conciliación para os pais e nais que teñan que traballar.

Este campamento desenvolveriase polas mañás durante un total de sete días: 28, 29, 30 e 31 de decembro, así como 4, 5 e 7 de xaneiro.

A enquisa está destinada a saber cantos nenos e nenas do municipio participarían nas actividades deste campamento, en que datas concretas acudirían e se as familais lles presta máis que se estenda ata as 13:00 horas ou as 14:00 horas. A hora de comezo é ás 9:00.

O campamento de Nadal súmase ao que ten lugar durante o verán coma unha iniciativa máis destinada a facilitar a conciliación da vida familiar e laboral.

A enquisa pódese cubrir premendo sobre esta liña.

• As persoas interesadas poden cubrir un formulario electrónico ou solicitar a axuda de Servizos Sociais

• Teñen de prazo ata o 23 de novembro para presentar o número de conta e o DNI

Todas as persoas beneficiarias do Bono Social Eléctrico poden recibir tamén o Bono Social Térmico como axuda dos gastos ocasionados pola calefacción, a auga quente ou a cociña. O seu outorgamento é automático, pero estanse detectando casos nos que a falta de datos (número de conta e/ou DNI) impide que chegue ás persoas interesadas.

As persoas beneficiarias poden facilitar eses datos ata o 23 de novembro cubrindo este 𝐟𝐨𝐫𝐦𝐮𝐥𝐚𝐫𝐢𝐨 𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐫𝐨́𝐧𝐢𝐜𝐨 (preme aquí) ao que accederán co DNI e o código que lles mandaron por carta á casa. No caso de non dispór de medios para cubrilo, tamén poden dirixirse aos servizos sociais do Concello

O Bono Social Térmico é un programa destinado aos consumidores máis vulnerables para axudarlles a compensar os gastos económicos derivados do uso da calefacción e a auga quente ou a cociña. Xestiónao o Instituto Enerxético de Galicia (INEGA) e está financiado polo Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico.

Son beneficiarias do Bono Social Térmico 2020 todas aquelas persoas que recibiran o Bono Social Eléctrico a 31 de decembro de 2019 e tamén as que, cumprindo os requisitos establecidos, o solicitaron antes desa data.

En Galicia, concedéronselle estas axudas a un total de 87.076 persoas. Pero delas, a 12.868 non se lles pode efectuar o pagamento ao non ter facilitado un número de conta para o ingreso ou os datos do DNI.

Por iso, o INEGA realiza un chamamento para que esas persoas acheguen a información precisa cubrindo un formulario no enderezo https://appsinega.xunta.es/bonosocialtermico, ao que poderán acceder co número de DNI e máis o código que se lle enviu por carta á casa. No caso de non contar cos medios electrónicos precisos, os empadroados na Baña tamén poden dirixirse aos servizos sociais do Concello.

Para obter máis información sobre o Bono Térmico, pódese acceder á web do Inega

http://inega.xunta.gal ou chamar ao teléfono 881 55 49 13 en horario de 9:00 a 19:00 horas.