20190904 A Baña MadrugaO Concello da Baña pon en marcha este curso escolar “A Baña Madruga”, o servizo de almorzo e ludoteca para o alumnado do CPI de San Vicente.

O programa de conciliación laboral e familiar do CPI xa ten todo preparado para comezar co “A Baña Madruga” correspondente ao curso 2019/2020, que se levará a cabo nas instalacións do mesmo centro educativo de luns a venres entre as 7.30 e as 9.15 horas. Durante o mes de setembro as familias interesadas poderán probar este servizo de xeito gratuíto, para familiarizarse co seu funcionamento e decidir se, a partir de outubro, queren participar no mesmo.

Para gozar de dito servizo hai dispoñibles dous abonos mensuais diferentes segundo inclúa almorzo (50 €) ou non (40 €), mais quen queira participar días soltos tamén poderá facelo por 4 euros cada xornada. Estas cotas pagaranse as partir do mes de outubro.

Os interesados poden inscribir aos seus cativos e cativas nas oficinas do Concello.

Ligazón á resolución do BOP: http://bop.dicoruna.es/bopportal/publicado/2019/09/10/2019_0000007204.html