20190625 ALI4840

A Escola de Música Municipal da Baña pechou onte o curso 2018-2019 cun festival de verán no que o alumnado foi quen de entusiasmar ao público presente no auditorio, que aplaudiu con ganas durante as 28 actuacións, na que nenas e nenos foron quen de amosar os seus avances este ano. O alcalde, José Antonio Pereira, agradeceulle aos sete profesores a súa implicación e animou ao alumnado “a seguir traballando o curso que ven para que poidamos gozar no próximo festival”. Pereira Gil tamén tivo palabras de recoñecemento para todo o traballo feito para que a Baña conte cunha escola de música, dun “xeito especial a Alicia Blanco”, a anterior concelleira de cultura, presente entre o público.

O director da escola, Ramón Leis, reiterou en varias ocasións os avances dos 60 nenos e nenas que acoden a escola e animounos a seguir formándose e traballando, ao tempo que amosou o seu desexo de “recuperar a banda de música da Baña, algo cada vez máis factible vendo os avances deste xoves músicos”, lles dixo ás familias. No mes de setembro, Ramón Leis volverase a poñer en contacto coas familias para informar nas novidades do vindeiro curso escolar 2019-2019, que comezará o 1 de outubro.

20190625 ALI4766

O festival de verán contou con 28 actuacións, na que individualmente ou en grupos, todo o alumnado amosou os avances que conseguiu este curso interpretando diferentes pezas. Houbo ata quen tivo que estrear instrumento, despois dun percance co seu. Neste festival escoitáronse pezas de moi diferentes estilos, dende música de cine (Star Wars, Superman, Titanic ouPiratas del Caribe), clásica (Mozart), rock  (Yesterday, Sweet Child O’Mine) e de debuxos animados (Pantera Rosa),entre outros.

Ao rematar o concerto, alumnado, profesorado e familias compartiron uns petiscos para repoñer forzas.

Podes ver o álbum de fotos do festival de verán no Facebook do Concello da Baña (neste enlace).

20190625 ALI4773