20190327 Guia Camiño BrandomilO vindeiro venres día 29 de marzo Manuel Vilar Álvarez presentará na antiga Escola de Seoane (Barcala) a súa obra “De Santiago a Muxía por Brandomil”. Esta guía do camiño que une Compostela con Muxía, pasando polo Concello da Baña, naceu co obxectivo de contar as historias que transcorren por esta parte do Camiño e axudar aos peregrinos. É unha guía pola ruta milenaria que pasa por Seoane, Fontecada, A Pereira, Antes, Baíñas e Berdoias.

Como apunta Manuel Vilar: "Estamos ao pé dun castro e ao pé dunha ponte de orixe romana. É dicir aquí se encontran inscricións que non se encontran noutros sitios, porque está nunha zona que controla a unha parte importante dunha mineiría que había aquí de metais preciosos, sobre todo de ouro, que era moi importante para Roma. Fixen un traballo, digamos de a pé, de falar con toda a xente maior, que cada vez hai menos, que nos conte contos e por exemplo aquí estamos sobre un camiño que dicían que si pisamos forte, pois os de abaixo protestan. Un xeito digamos de entender e interpretar a historia dunha maneira distinta ao que facemos actualmente e oficialmente".

O acto de presentación comezará ás 20.30 horas e intervirán José Andrés García Cardeso, alcalde da Baña, Mª Paz Gago Gómez, licenciada en Historia pola USC, Manuel Vilar Álvarez, autor do libro e Henrique Alvarellos Casas o editor.

Ao rematar, haberá un aperitivo.