20180928 redecinema

O programa Redecinema 2018, chega á Baña coa proxección do filme Pérez, o ratiño dos teus soños, na Praza do Concello, o venres 28 de setembro ás 21.30 h. O Concello da Baña recibe esta actividade, impulsada desde a Secretaría Xeral de Política Lingüística, como entidade que participa na Rede de Dinamización Lingüística da Xunta de Galicia.

O filme Pérez, o ratiño dos teus soños está dirixido a un público familiar no que encadra perfectamente o formado pola comunidade de Apego. Resultou premiado cun Goya á mellor película de animación de 2006, foi a película galega de maior recadación en 2006 e tamén unha das máis vistas en todo o Estado.

Sinopse: Lucía e a súa familia axudarán o intrépido Ratiño Pérez a desbaratar os sinistros plans de Fugaz e Pipo, dous malvados ratos que desexan acabar con Pérez. Queren roubar os dentes de todos os nenos do mundo, convertelos en perlas e así facerse ricos.