• Impartirarse a partir das seis da tarde pola plataforma Zoom

• Todas as persoas interesadas poden inscribirse chamando ao 607 153 604 ou mandando un mail a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

obradoiro de regueifa

Tralo éxito acadado polo primeiro obradoiro de regueifa en liña celebrado o pasado mes de febreiro, o Concello da Baña volve convocar para este sábado 6 de marzo un novo taller telemático de improvisación oral en verso. O curso, gratuíto, será impartido outra vez a través da plataforma Zoom pola xornalista e profesora de galego Olalla Liñares.

Este taller en liña comezará ás seis da tarde e terá unha duración aproximada de hora e media. Poderá inscribirse calquera persoa que o desexe enviando un correo electrónico ao Servizo de Normalización Lingüística do Concello (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.) ou chamando por teléfono ao número 607 153 604. Terá que indicar nome, apelidos, dirección de correo electrónico e número de teléfono. No caso de que o interesado teña menos de doce anos, deberá estar acompañado durante o obradoiro dunha persoa adulta.

No primeiro obradoiro, celebrado o pasado 13 de febreiro, participaron un total de quince persoas. Conectáronse dende A Baña, Negreira, Santiago, A coruña, Vigo e ata Brasil e remataron o taller improvisando xa as súas propias regueifas.