A Deputación Provincial da Coruña vén de publicar as convocatorias de axudas de actividades e investimentos culturais e de promoción económica para entidades.

A tramitación será telemática a través da plataforma SUBTEL da Deputación Provincial da Coruña, https://www.dacoruna.gal/dicoruna-subtel/solicitudes, para todas as fases do procedemento: solicitude, concesión e xustificación, incluíndo en cada unha delas, as notificacións, requirimentos de información e documentación e envíos de documentación. Serán imprescindibles dous requisitos para esta tramitación:

1.- Certificado dixital ou DNI electrónico. Deberán dispor deles:

- a persoa que ocupe a Presidencia da entidade

- a persoa que ocupe a Secretaría da entidade

- a persoa que represente á entidade ante a Deputación (se é distinta das dúas anteriores).

2.- Correo electrónico. A entidade deberá dispor dun enderezo de correo electrónico que non poderá variar ao longo de toda a tramitación do expediente, xa que as comunicacións dirixiranse a ese enderezo.

O prazo para a presentación de solicitudes remata o 6 de marzo de 2020 ás 14.00 horas.

Máis información en https://www.dacoruna.gal/dicoruna-subtel/infoconvocatorias ou no Concello da Baña, concertando unha cita no teléfono 981 886 501.

Ligazóns de interese

Programa de subvencións dirixido a entidades asociativas agrarias, labregas, gandeiras, forestais e asociacións de cazadores da provincia da Coruña para á realización de actividades durante o ano 2020.

Programa de subvencións dirixido a entidades asociativas agrarias, labregas, gandeiras, forestais e asociacións de cazadores da provincia da Coruña para a realización de investimentos durante o ano 2020

Programa de subvencións a entidades sen ánimo de lucro para realizar actividades culturais durante o ano 2020.

Programa de subvencións a entidades sen ánimo de lucro para realizar investimentos culturais durante o ano 2020.

Programa de subvencións dirixido a entidades sen ánimo de lucro da provincia da Coruña para á realización de actividades de promoción económica durante o ano 2020.

Programa de subvencións dirixido a entidades sen ánimo de lucro da provincia da Coruña para á realización de inversións de promoción económica durante o año 2020

Programa de subvencións para corais polifónicas, bandas de música populares, entidades de música e baile tradicional galego e formacións musicais de gran formato da provincia da Coruña, para o desenvolvemento de actividades culturais durante o ano 2020.

Programa de subvencións para corais polifónicas, bandas de música populares, entidades de música e baile tradicional galego e formacións musicais de gran formato da provincia da Coruña, para a realización de investimentos culturais no ano 2020.

Programa de subvencións a entidades sen fins de lucro para o desenvolvemento de programas de políticas de igualdade de oportunidades entre mulleres e homes e loita contra a violencia de xénero no ano 2020.