20200216 Feira Cans Caza webbO Concello da Baña organiza o 16 de febreiro unha feira de cans de caza na finca municipal da rúa Tedelle, detrás do CPI San Vicente. A xornada comezará ás 8.00 horas e rematará ás 13.30 coa entrega de premios das diferentes categorías. O prazo de inscrición remata o 11 de febreiro.

O evento dará comezo ás 10.00 horas aínda que os participantes poderán acomodarse no recinto a partir das 8.00 horas. Ás 13.30 será a entrega de premios.

A feira de cans de caza de A Baña contará con 6 categorías entre as que se repartirán os premios de caza maior, caza menor, pluma, mellor manda de cans, mellor camada de cachorros e o galardón espcial ao mellor can da feira.

Ao rematar todos os asistentes están convidados á XVII Festa da Filloa da Pedra no pavillón municipal, na que poderán degustar este prato típico da Baña , de música e de xogos de todo tipo para a cativada.