20200706 parque ChansO Concello da Baña decidiu manter pechados os parques infantís municipais a excepción de dous, debido á imposibilidade de garantir a súa desinfección para cumprir coas medidas de hixiene e prevención establecidas pola Xunta de Galicia fronte á covid-19.

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira Gil, publica hoxe un bando no que indica que os únicos parques que se poden usar con seguridade son o da área recreativa de Chans e o que está diante do edificio da Escola Municipal de Música.

O Concello agradece a colaboración das familias afectadas e pide desculpas por todas as molestias que estas medidas lles poidan ocasionar.

Attachments:
Download this file (20200706_Bando_ParquesInfantis.pdf)Bando da Alcaldía sobre parques infantís[Bando da Alcaldía sobre parques infantís]37 kB