A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional convoca cursos de linguaxe administrativa (presenciais e en liña) e cursos preparatorios do Celga nas escolas oficiais de idiomas de Galicia.

Os cursos impartiranse entre outubro de 2019 e maio de 2020 en horario de mañá, ou de tarde.

O prazo para presentar as solicitudes abrangue desde o día 2 ata o 11 de setembro de 2019, para os cursos do primeiro cuadrimestre (outubro-xaneiro); e desde o 30 de decembro de 2019 ata o 10 de xaneiro de 2020, para os cursos do segundo cuadrimestre (febreiro-maio).

A continuación atópase a resolución do Diario Oficial de Galicia que recolle a convocatoria dos devanditos cursos.

20190918 sede electrónica novaO Concello da Baña organiza o vindeiro 2 de outubro un curso de formación sobre a Sede electrónica do municipio. Neste taller ensinaráselles aos participantes  o funcionamento desta páxina web na que se pode solicitar subvencións, pedir licenzas, consultar e facer xestións durante as 24 horas do día coas diferentes administracións públicas e dente calquera dispositivo (ordenador, tablet ou teléfono).

A participación é gratuíta e celebrarase o día 2 de outubro (mércores), de 10.00 a 12.00 horas nas dependencias municipais.

Podes pedir máis información e inscribirte nas dependencias municipais ou nos teléfonos 981 886 777 e 682 859 367.

20190619 mermeladas charla informativa

O Concello da Baña promove unha charla sobre a transformación de alimentos e o sacrificio de animais, principalmente aves e coellos, das granxas familiares. O evento, que garda relación coa creación de dous iniciativas colaborativas no centro comercial de Montebalado en Brión, celebrarase o xoves 27 de xuño ás 10.30 horas nas escolas vellas da Baña.

Recentemente creáronse dous espazos colaborativos no centro comercial de Montebalado: un para a transformación de alimentos, como unha cociña para zumes, conservas con vexetais e froitas ou para facilitar a elaboración de masas con cereais; e o outro como matadoiro móbil para aves e coellos das granxas familiares. Para que as persoas interesadas dos arredores poidan darlle uso a estes dous servizos, o concello da Baña organiza esta charla que informará sobre os dous proxectos.

O evento informativo terá unha duración aproximada dunha hora e estará dirixido por membros da asociación Daquidarredor. Pódese obter máis información no departamento de desenvolvemento local do concello da Baña e nos teléfonos 981 886 777 e 682 859 367.

• Con 60 horas de duración, desenvolverase de luns a venres de 09.00 a 14.00 horas

20190701 ABaña dixital

A Oficina Municipal de Información Xuvenil (OMIX) da Baña organiza un curso gratuíto de fotografía dirixido a mozos e mozas de 14 a 30 anos de idade. Baixo o titulo ‘A Baña dixital’, os asistentes recibirán formación básica sobre fotografía, as cámaras estenopeicas, a reportaxe fotográfica e a toma e montaxe de vídeo.

O curso terá 60 horas de duración e desenvolverase de luns a venres de 09.00 a 14.00 horas. Promovido polo Concello da Baña en colaboración coa Consellería de Política Social da Xunta, os interesados deberán inscribirse na Axencia de Desenvolvemento Local da Baña, nos teléfonos 981 886 777 ou 682 859 367.

20190518 ALI1268

A Baña é un dos vinte concellos que se beneficiará dunha subvención da Unión Europea (UE) de 15.000 euros para instalar wifi gratuíta en espazos públicos dentro do programa marco Wifi4EU (Wifi para la UE). Esta iniciativa de Bruselas vai beneficiar a uns 3.400 concellos en toda a Unión Europea, dos que 510 son españois. Os municipios que participan neste programa deberán poñer conexións wifi de alta velocidade en espazos públicos como prazas, bibliotecas, centros de saúde ou locais sociais.

O Concello da Baña disporá de 18 meses para  definir o seu proxecto e seleccionar a compañía que se encargará da instalación, ademais de elixir o operador que prestará este servizo durante tres anos cunha velocidade mínima de 300 megas. O Concello deberá asumir os custos de mantemento.

Na contorna de Santiago, ademáis da Baña, tamén foron seleccionados os concellos de Ordes, Porto do Son, Ribeira, Vedra e Vimianzo.

Esta semana, a Comisión Europea anunciou o nome dun total de 3.400 municipios europeos (510 en España) que recibirán estas subvencións, que se enmarcan dentro do programa Wifi4 EU (Wifi para a UE, en inglés), co que a UE quere apoiar a instalación de conexións de alta velocidade para entre 6.000 e 8.000 municipios en todo o bloque comunitario, grazas a un orzamento que rolda os 120 millóns de euros para o período 2018-2020.

A convocatoria para solicitar estas axudas estivo aberta apenas dous días (do 4 ao 5 de abril) e responderon á chamada ao redor de 10.000 concellos. Segundo Bruxelas, o 98 % dos municipios presentaron a súa solicitude no primeiro minuto tras a apertura da convocatoria, na que se reparten os bonos por orde de inscrición.

España sitúase, xunto a Italia e Francia, á cabeza dos países onde máis concellos beneficiaranse da segunda convocatoria deste tipo de axudas que convoca. Nos tres casos contan con 510 localidades seleccionadas, o que supón un 15 % para cada un do orzamento previsto para esta convocatoria, que é o teito que fixan as normas. Bruxelas aínda convocará outras dúas licitacións de aquí a que conclúa o proxecto, unha delas antes de que acabe este ano.