PassCovid

A comisión municipal de seguimento da covid-19 do Concello da Baña recoméndalle á veciñanza utilizar a aplicación Pass Covid coa que, dende o pasado sábado, a Xunta de Galicia ofrece información actualizada da situación da pandemia na comunidade. A través desta app, a Xunta comunicará as alertas, avisos e recomendacións que as autoridades sanitarias emitan sobre a evolución da covid-19.

Pass Covid está dispoñible xa para dispositivos IOS (preme aquí para descargala) e proximamente tamén en Google Play. Pódese obter máis información sobre este aplicación na web da Xunta de Galicia (preme aquí)

Na páxina web onde a Xunta ofrece os datos sobre o coronavirus pódese consultar o mapa de incidencia da pandemia por concellos. Podes consultar este mapa e outros datos neste enlace (preme aquí).

Segundo os datos que constan no concello, no municipio de Baña había nestes momentos 6 casos positivos de covid-19.