• A documentación pódese consultar nos concellos da Baña e Negreira ou no portal web das consellerías de Economía e de Medio Ambiente

• Facilitamos os enlaces co acceso a esta documentación

20201130 recurso pe troitomil

O Diario Oficial de Galicia (DOG) vén de anunciar hoxe que comeza a exposición pública da documentación do parque eólico de Troitomil, que a empresa Green Capital Power vai facer nos concellos da Baña e de Negreira.

O prazo para presentar alegacións é de 30 días a partir de mañá. A documentación estará exposta a disposición dos interesados nos concellos da Baña e de Negreira, así como nas dependencias da sección de Enerxía da Xefatura Territorial da Vicepresidencia Segunda e Consellería de Economía, Empresa e Innovación, ubicada na rúa Vicente Ferrer, número 2, 2º andar da cidade da Coruña (aténdese de 9.00 ás 14.00 horas, de luns a venres, con cita previa no correo electrónico seccion. Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou nos teléfonos 981 18 49 83 e 18 49 23).

O estudo de impacto ambiental estará tamén dispoñible, durante o mesmo prazo, nas dependencias da Xefatura Territorial da Coruña da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda .

A documentación relativa a este parque eólico, que foi remitida pola Xunta de Galicia ao Concello da Baña, pódese consultar nos seguintes enlaces:

Documentación do parque eólico de Troitomil no portal web da Consellería e Economía

Acordo do 15/02/2021 de Información Pública (DOG):

Documentación Técnica do Proxecto:

Proxecto Execución (xaneiro 2021-vsdo.29/01/21):

Plano Xeral das instalacións:

Estudo de Impacto Ambiental (EIA) (abril 2020-asdo.26/05/20):

Proxecto Sectorial de incidencia supramunicipal (maio 2020-vsdo.26/05/20):