• Celebrarase en Agra de Chans do 23 ao 30 de xuño en horario de 8.30 a 14.15

• O prezo é de 12 euros e está destinado a nenos e nenas de entre 4 e 12 anos

• O prazo de inscrición está aberto ata o 17 de xuño

Conciliaxuno

O curso escolar está a piques de rematar e, coa fin de facilitar a conciliación da vida laboral e familiar, o Concello da Baña pon en marcha un ano máis unha actividade de cociliación en xuño para as crianzas empadroadas no municipio. Entre o 23 e o 30 de xuño, nos días laborables que coinciden co inicio das vacacións de verán, celebrarase unha actividade de conciliación na área recreativa Agra de Chans, destinada a rapaces en idade escolar.

Esta actividade desenvolverase en horario de mañá, entre as 8.30 e as 14.15 horas. Ten un custo de 12 euros por participante.

Aquelas familias que desexen participar poden inscribirse no rexistro do Concello ou mediante sede electrónica. A ficha de inscrición pode descargarse no documento adxunto. Para poder participar, é imprescindible que as crianzas estean empadroadas no Concello da Baña.