-   Lugar: Centro Residencial Docente, Culleredo

-  Datas: do 26 de agosto ao 1 de setembo de 2017

-  Destinatarios: rapaces/as de entre 9 e 14 anos, cumpridos no presente ano

-  Actividades: Actividades náuticas, equitación, tenis, sendeirismo, así como a práctica doutras actividades culturais e deportivas, veladas nocturnas, realizaranse actividades e xogos que teñan elementos que fomenten a comunicación, o intercambio de experiencias, a convivencia e o respecto polos demais, visitas a centros de interese cultural na comarca e na cidade da Coruña.

- Prezo: 85 €

- Inclúe: transporte interno, estadía e manutención en residencia, e todo gasto que ocasionen as actividades programadas

-   Núm. de prazas: 2 (*)

(*) O Concello realizará un sorteo público diante do secretario, despois de rematar o prazo de inscrición, no caso de ter máis solicitudes que prazas asignadas pola Deputación.

-  Inscrición: no Concello da Baña ata o 17 de xuño de 2017

- Información:

- Documentación que se entregará:

-       Preinscrición (*)

(*) O resto da documentación será presentada unha vez confirmada a praza.

Organiza: Deputación Provincial da Coruña

Colabora: Concello da Baña