revisado Piscina 2020O Concello da Baña abre mañá, 1 de xullo, a piscina municipal, que terá aforo limitado e todas as medidas fixadas polas autoridades sanitarias para evitar a propagación da covid-19. A instalación permanecerá aberta de 15.30 a 21.00 horas durante os meses de xullo e agosto, e de 15.30 a 20.30 entre os días 1 ao 15 de setembro.

A abono familiar por mes custa 45 euros (25 € o individual), e 2 euros o pase diario. O abono por quince días custa 15 euros e o curso de natación 30 euros. Os menores de 14 anos terán acceso gratuíto á piscina.

Na piscina é obrigatorio o uso de gorro e chancletas, así como asegurar o distanciamento social, para o que se dividiron os espazos. Durante toda a temporada, extremaranse as medidas de hixiene na instalación.