20191112 cartel campaña invernoA Deputación da Coruña organiza un ano máis unha excursión á estación invernal de Cabeza de Manzaneda para que os rapaces e rapazas de 11 a 15 anos (cumpridos a 31 de decembro de 2020) fagan esquí entre os días 31 de xaneiro e 2 de febreiro de 2020.

O Concello da Baña conta con 3 prazas para esta campaña de inverno. De haber máis solicitudes que prazas unha vez rematado o prazo de inscrición, levarase a cabo un sorteo público diante do secretario, no que terá preferencia a rapazada que non fose a ninguna campaña de neve da Deputación.

O prezo da excursión é de 85 euros por persoa, que inclúe transporte, estadía e manutención na estación invernal de Cabeza de Manzaneda, monitores, clases de esquí, seguros, alugamento de material, remontes mecánicos e todo o gasto que ocasionen as actividades e cursos programados.

A inscrición farase no Concello da Baña ata o 4 de decembro de 2019 entregando a folla correspondente á preiscrición.

Para máis información, visita a páxina web da sección de Deportes da Deputación da Coruña.