20191031 Cartel curso poda fbA Concellaría de Política Social, Emprego, Educación, Cultura e Deportes da Baña organiza un curso de poda destinado á veciñanza do municipio e da comarca. O local social e da terceira idade do Concello da Baña acollerá os sábados de 10.00 a 12.30 horas esta actividade formativa que contará con dous módulos e terá un custo de 48 euros.

O primeiro módulo impartirá coñecementos sobre poda e enxertos de froiteiras, mentres que o segundo aprenderá as persoas participantes a tratar enfermidades e pragas das froiteiras e da horta. Ambos os dous terán unha duración de 10 horas. As prazas son limitadas, polo que as persoas empadroadas no Concello da Baña terán preferencia á hora de formar grupo.

A inscrición farase chamando ao 615 401 264 (Jesús). Calquera consulta, ou dúbida, resolverase tamén a través deste número de teléfono.