Autor: Marcos Calveiro
Título: O pintor do sombreiro de malvas
Data de lectura:

maio de 2012

Resumo:

“Un adolescente é enviado pola súa nai dende París a pasar cunha tía unha boa tempada na vila de Auvers. Durante aqueles días do verán de 1890 coñecerá a Vincent, un pintor que semella beber a vida con cada violenta pincelada sobre o lenzo e do que durante sesenta e nove días se fará inseparable, acompañándoo no seu deambular polos trigais e na súa infatigable loita contra os convencionalismos da vida provinciana. Mais o mozo tamén descubrirá o amor, coñecerá algúns misterios sobre o seu pasado e enfrontarase por vez primeira á morte, o que o obrigará a tomar unha decisión sobre o futuro que o agarda.”

(Edicións Xerais de Galicia)

Na próxima sesión que será o 6 de xuño de 2012 en horario de 16.00 a 17.00 h na casa de cultura do Concello da Baña compartiremos a nosa opinión sobre o libro e escolleremos a/s seguinte/s lectura/s.

Todas aquelas persoas que estean interesadas en participar poden achegarse pola casa de cultura na data citada ou enviar os seus comentarios a través do blog do Servizo de Normalización Lingüística (snl.concellodeabana.es) ao que poden tamén acceder a través da páxina web do Concello da Baña (www.concellodeabana.es).