Carnaval

• 'Os xigantes venecianos', mellor comparsa e mellor carroza no Concurso de Entroido da Baña

O concurso de Entroido organizado polo Concello da Baña reuniu o Sábado de Piñata na Praza do Concello, en San Vicenzo, a multitude de persoas. A vistosa comparsa dos Xigantes venecianos foi a gañadora en dúas categorías, comparsa e carroza, mentres que os galardóns individuais recaeron na Pequena domadora e o leonciño, en infantil, e no Carro romano, en adulto. En total, o Concello da Baña repartiu preto de 1.700 euros en premios.

O desfile concentrouse nas rúas Xacinto Rodríguez, Praza do Concello e rúa Tedelle. Xa no polideportivo, houbo animación para os máis pequenos mentres o público agardaba polo veredicto do xurado, que lle outorgou o galardón principal das categorías de comparsa e carroza a Os xigantes venecianos. Os segundos clasificados na modalidade de comparsas foron Os habitantes das fragas, mentres que Os robotitos acadaron a terceira posición, e Os xubilados pola Baña foron cuartos. Na categoría de carrozas, A Baña en obrasquedou en segundo lugar, seguidos por Canta Landeira e Os esquimós. Finalmente, os premiados polo mellor disfrace individual foron A Pequena domadora e o leonciño, en infantil, e O carro romano, en adulto.

Podes ver unha ampla selección de fotos do desfile na páxina oficial do Concello da Baña en Facebook  (preme aquí)

Os esquimós
    Integrantes das comparsa 'Os esquimós'